ONLINE
1. Ukoliko prilikom online plaćanja odaberem opciju PDF ulaznice da li na blagajni ili na prodajnom mestu mogu da dobijem odštampanu ulaznicu?
Ukoliko prilikom online kupovine izaberete opciju dobijanja PDF ulaznice nije moguće dobijanje regularnih ulaznica. Prebacivanje iz PDF u regularnu ulaznicu nakon izvršene uplate sistemski nije moguće. Ovaj proces nije moguć zbog zaštite podataka sa ulaznice koju ste kupili. PDF ulaznica se šalje samo Vama i samo ste Vi odgovorni za njeno dalje čuvanje i validnost.
2. Ukoliko prilikom online plaćanja odaberem opciju web regular ulaznice da li mogu da se predomislim i dobijem PDF ulaznicu?
Ukoliko prilikom online kupovine izaberete opciju web regular ulaznica nije moguće da se predomislite i dobijete PDF ulaznice. Vi ste odabrali opciju da platite ONLINE, a da regularne ulaznice podignete na nekom od, za konkretni događaj, definisanih prodajnih mesta. Prednost takve kupovine jeste što ste Vi ulaznice kupili, a ne morate žuriti da ih uzmete u roku od 24h, jer nije u pitanju rezervacija, već kupljene ulaznice.
3. Zašto neće da mi otvori PDF ulaznice koje ste mi poslali?
Najčešći razlog je taj da nemate instaliran pregledač PDF datoteka. Ako je ovo slučaj potrebno je da instalirate PDF pregledač. Drugi razlog je da Vam na mejl dođu datoteke bez ekstenzije .pdf. U ovom slučaju je potrebno ići na opciju SAVE AS i na kraju naziva dokumenta (fajla) dodati .pdf . Nakon ovoga je moguće otvoriti PDF ulaznice.
4. Koji je razlog da prilikom online kupovine ulaznica na vašem sajtu dobijem odgovor da mi plaćanje nije uspelo?
Najčešći slučaj jeste da ste ukucali pogrešne parametre sa Vaše kartice. Dodatni problem može biti prekid internet konekcije sa bankom ili neki drugi tehnički problem u komunikaciji Vašeg uređaja, sa portalom banke-payment provajdera na kome se izvršava i završava online plaćanje.
5. U slučaju neuspele online transakcije šta treba da uradim da ponovo kupim ista mesta?
U slučaju da je Vaše plaćanje online porudžbine registrovano kao neuspešno, ili je došlo do prekida komunikacije sa sistemom za online plaćanje pa niste izvršili plaćanje ili iz bilo kog drugog razloga niste bili u mogućnosti izvršiti online plaćanje porudžbine, a tom prilikom ste uspešno odabrali određana mesta na našem sajtu, potrebno je da nam se u roku od 30 minuta javite pozivom na broj 011/20 30 570 i zatražite od kolega u pozivnom centru da izbrišu Vašu porudžbinu i oslobode Vam mesta kako biste postupak ponovili ispočetka. Sve ovo moguće je uraditi samo u toku radnog vremena našeg pozivnog centra. Ukoliko se ova situacija desi van radnog vremena pozivnog centra, sa ovakvom porudžbinom ne možete ništa uraditi, pa će ta porudžbina biti sistemski stornirana, a mesta vraćena u prodaju. Naravno, pozivanje je potrebno uraditi kada ste pri kompjuteru i postupak kupovine možete odmah da ponovite u trenutku brisanja Vaše rezervacije. Naglašavamo da mi nakon ovog oslobađanja ne možemo garantovati da ćete baš Vi moći odabrati ta ista mesta. Može da se desi da neko u isto vreme bude na tom sektoru i bude brži od Vas i pre rezerviše ili kupi ta ista mesta.
6. Uneo sam pogrešnu mejl adresu prilikom kupovine PDF ulaznica, šta u tom slučaju da radim?
Pošaljite nam mejl na adresu podrska@ticketline.rs sa brojem rezervacije i novom ispravnom mejl adresom na koju treba da Vam budu poslate PDF ulaznice.
7. Uneo sam ispravnu mejl adresu, a nisam dobio PDF ulaznicu na mejl, šta u tom slučaju da radim?
Ukoliko ste dobili potvrdan mejl o rezervaciji, to znači da je komunikacija između Vašeg i našeg mejl servera uspostavljena, te je shodno tome potrebno izvršiti sledeće provere:
– da Vam slučajno nije popunjen kapacitet dolaznog mejlbox-a. Ukoliko je ovo slučaj obrišite neke mejlove i oslobodite prostor za dolazne mejlove,
– proverite da naš mejl nije otišao u spam (nepoželjne mejlove), jer sadrži attachment (prilog),
– proverite da li Vaš mejl server dozvoljava prijem mejlova sa attachment-om (prilogom). Ako ne dozvoljava obratite se Vašem mejl server provajderu
– ukoliko Vam mejl server dozvoljava prijem mejlova sa attachment-om (prilogom) proverite veličinu priloga koju možete da primite (možda Vam je veličina priloga definisana kao manja u odnosu na veličinu PDF ulaznica)
– ukoliko mejlove primate putem mobilnog telefona proverite kako je na telefonu podešeno učitavanje attachment-a (priloga),
– ukoliko nije ništa od prethodno navedenog pišite nam mejl na adresu podrska@ticketline.rs
8. Platio sam ulaznice online i dobio kartu na mejl, da li ipak moram da pošaljem fotografiju lične karte?
Neophodno je da fotografiju ličnog dokumenta pošaljete na mejl adresu dokument@ticketline.rs. Po članu 13 Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama: Organizator je dužan da obezbedi da se ulaznice prodaju isključivo licima koja poseduju identifikacioni dokument (lična karta, putna isprava i dr.).
Ukoliko ulaznice kupujete online – PDF ulaznice ili online/uplate na račun – sa opcijom dostave neophodno je da nam pošaljete fotografiju ličnog dokumenta za državljane Srbije na kojem se jasno vidi ime, prezime i JMBG. Strani državljani treba da pošalju fotografiju pasoša na kojoj se jasno vidi ime, prezime i broj pasoša.
9. Da li prilikom online kupovine na sajtu mogu da platim sa dve različite kartice?
Nažalost ova opcija nije moguća, jer bankarski sistem online naplate omogućava da jednu transakciju možete platiti samo jednom karticom. Online kupovina ne omogućava korišćenje dve ili više kartica za plaćanje ulaznica. Ta opcija je moguća samo prilikom kupovine na prodajnom mestu – da deo iznosa platite jednom, a drugi deo npr. drugom karticom. To ne znači da dve ili više različitih online transakcija ne možete platiti sa dve ili više kartica, već samo znači da jednu istu transkaciju nije moguće platiti sa dve različite kartice.
10. Kako se i na osnovu čega obračunavaju dodatni troškovi obrade (provizija) prilikom online kupovine?
Troškovi kod online kupovine se obračunavaju u zavisnosti od naknada online servisa, poslovne politike banaka i payment provajdera sa kojima naša kompanija ima Ugovor, a od kojih iznajmljujemo sve neophodne usluge za realizaciju Vaše online kupovine. Samim tim mi ne možemo direktno i u potpunosti uticati na visinu ovih troškova, koji se obračunavaju kao procenat vrednosti kupovine. Zbog toga su pre svake kupovine svi troškovi online naknada jasno istaknuti, kako kasnije ne bi bilo zabune o tome koliko su koštale ulaznice, a koliki su bili troškovi realizacije tj. kupovine putem online servisa.
11. Zašto ne mogu da selektujem više od jednog mesta prilikom kupovine ulaznica putem telefona?
Zbog toga što na telefonima ne postoji mogućnost odabira kontrol dugmeta- CTRL kao kod računara, pa samim tim svaki klik na neko mesto izaziva oslobađanje prethodnog, a sistem podržava selekciju više mesta odjednom samo preko kontrol dugmeta CTRL, tako da za sada sa telefona nije moguće selektovati više od jedne ulaznice.
12. Zašto prilikom kupovine na sajtu pri odabiru sektora piše ”IZBOR MESTA”, a kada uđem u sektor nema nijedno slobodno mesto?
Ovde se radi o tehničkom rešenju našeg sistema u kom se prilikom procesa rezervacije desi da više nema slobodnih mesta, pa pošto ta mesta teoretski još nisu sva zauzeta, jer je neko u procesu rezervacije i mesta se sistemski čuvaju dok se rezervacija ne obradi, onda sistem još uvek ne može da napiše da je sve rasprodato, kada sistem ne zna da li će neko da završi svoju rezervaciju ili će u toku procesa rezervacije od nje odustati. U svakom slučaju, pokušajte na nekom drugom sektoru, možda budete imali više sreće. Imajte u vidu da su zelenom bojom obeležena mesta koja su slobodna i raspoloživa, dok su siva mesta zauzeta.
13. Napravio sam korisnički nalog na vašem sajtu, ali želim da ga izbrišem, šta u tom slučaju da radim?
Pošaljite nam mejl na adresu podrska@ticketline.rs sa Vašim zahtevom za brisanje Vašeg naloga. Nakon obrisanog naloga dobićete povratni mejl o izvršenom zahtevu.
UPLATE NA RAČUN
14. Upravo sam izvršio uplatu, ali mi nije stigao nikakav mejl. Da li je prošla uplata i da li ću i kada dobiti neki odgovor od vas o statusu moje uplate?
Potrebno je vreme kako bi prvo banka evidentirala Vašu uplatu, a onda poslala i nama informaciju o uspešnom plaćanju. Tek tada se kod nas u sistemu evidentira uplata, nakon čega kupci dobijaju mejl o potvrdi plaćanja. Nakon tog mejla kupci mogu da preuzmu ulaznice kadgod žele na nekom od prodajnih mesta definisanih za taj događaj. Treba računati da je od trenutka kada ste izvršili plaćanje potrebno dan ili dva kako bi se kod nas evidentirala uplata. Ukoliko se plaćanje izvrši u petak uplata će biti evidentirana tek od ponedeljka. Za uplate od subote/nedelje uplate se evidentiraju od utorka. Uplate koje Vi vršite na naš račun nisu instant i ne registruju se u našem sistemu direktno nakon Vaše uplate, već se tek registruju sledećeg dana kada mi dobijemo od naše poslovne banke informacije o svim izvršenim uplatama na naš tekući račun za prethodni dan. Ovo znači da ćete potvrdni mejl najranije dobiti idućeg radnog dana i nikako pre. Ovaj ciklus može da se produži ukoliko uplatu vršite u banci ili nekom drugom uplatnom mestu, naročito ukoliko to radite posle 17h. Te uplate najčešće se registruju kod banaka kao uplate za naredni dan, tako da nama obaveštenje o tim uplatama stiže tek u roku od dva radna dana od dana Vaše uplate. U svakom slučaju Vaša uplata nije registrovana kod nas sve do momenta dok ne dobijete potvrdni mejl od nas i dok njega ne dobijete, nemate potrebu dolaziti na prodajno mesto, jer ulaznice koje nisu plaćene ne mogu biti sistemski odštampane. Ukoliko obaveštenje o Vašoj uplati niste dobili u roku od 3 radna dana (ne računajući u njih dane vikenda ili državnog praznika), obavezno nam pišite na mejl office@ticketline.rs ili nas pozovite telefonom da proverimo da li je nastao neki problem.
15. Izvršio sam uplatu, a nisam dobio mejl o evidentiranoj uplati. Da li će rezervacija da mi istekne pre nego što vi evidentirate uplatu?
Kada je u pitanju uplata na račun rezervacija neće isteći pod uslovom da ste Vi izvršili plaćanje u roku od 24h od momenta nastanka rezervacije. Ukoliko ste uplatu izvršili nakon tog roka, može Vam se desiti da rezervacija bude obrisana, pa će Vam u tom slučaju novac biti vraćen na Vaš račun sa koga ste izvršili uplatu. U slučaju da uplatu niste izvršili direktno sa svog tekućeg računa ili preko poslovne banke, već ste uplatu izvršili u pošti ili nekom drugom uplatnom mestu na kome se ne evidentira broj Vašeg tekućeg računa, bićete kontaktirani sa naše strane radi dostavljanja tekućeg računa za povrat novca.
16. Kada je moguće doći i preuzeti ulaznice plaćene uplatom na račun?
Kada mi evidentiramo uplatu u našem sistemu i dobijete mejl o potvrdi plaćanja možete da podignete ulaznice kadgod želite na nekom od prodajnih mesta definisanih za taj događaj. Treba računati da je od trenutka kada ste izvršili plaćanje potrebno dan ili dva kako bismo mi evidentirali uplatu.
17. Da li je potrebno slati uplatnicu kao dokaz da sam platio ulaznice?
Nije potrebno slati fotografiju uplatnice, već je neophodno sačekati da dobijete od nas potvrdni mejl o plaćanju. Uplate koje Vi vršite na naš račun nisu instant i ne registruju se u našem sistemu direktno nakon Vaše uplate, već se tek registruju sledećeg dana kada mi dobijemo od naše poslovne banke informacije o svim izvršenim uplatama na naš tekući račun za prethodni dan. Ovo znači da ćete potvrdni mejl najranije dobiti idućeg radnog dana i nikako pre. Ovaj ciklus može da se produži ukoliko uplatu vršite u banci ili nekom drugom uplatnom mestu, naročito ukoliko to radite posle 17h. Te uplate najčešće se registruju kod banaka kao uplate za naredni dan, tako da nama obaveštenje o tim uplatama stiže tek u roku od 2 radna dana od dana Vaše uplate. U svakom slučaju Vaša uplata nije registrovana kod nas sve do momenta dok ne dobijete potvrdni mejl od nas i dok njega ne dobijete, nemate potrebu dolaziti na prodajno mesto, jer ulaznice koje nisu plaćene ne mogu biti sistemski odštampane.
PRAVNA LICA
18. Da li i kako mogu dobiti gotovinski račun?
Gotovinski račun možete dobiti, ali morate naglasiti da Vam je potreban na početku procesa kupovine. Ukoliko ulaznice kupujete online neophodno je da se ulogujete kao firma i ukucate Vaš PIB.
19. Da li je potrebno ovlašćenje licu koje preuzima ulaznice u ime naše firme?
Da, potrebno je. Ovlašćenje za preuzimanje ulaznica koje su plaćene ili su rezervisane za plaćanje u ime firme je neophodno kako bi se sprečile eventualne zloupotrebe.
20. Zašto ne mogu da dobijem gotovinski račun (fakturu) u A4 formatu sa logom vaše firme, kao što smo nekada dobijali?
Zato što od početka fiskalizacije (maj 2022) u skladu sa Zakonom o fiskalizaciji RS izdaju se samo fiskalni računi sa PIB-om Vaše firme, a svi neophodni podaci o našoj firmi i detalji kupovine su takođe prikazani na istom tom fiskalnom računu.
ULAZI I KONTROLA
21. Da li je moguće da na utakmicu uđem sa fotografijom sezonske ulaznice?
Zbog mogućih zloupotreba nije moguće koristiti fotografiju sezonske ulaznice za ulazak u halu.
22. Da li PDF ulaznicu moram odštampati ili se na ulazu može očitati sa mobilnog uređaja?
Očitavanje PDF ulaznica je teoretski moguće izvršiti sa svih pametnih uređaja novije generacije. Ali radi Vaše sigurnosti i nepouzdanosti mobilnih uređaja preporuka je da ulaznice odštampate kako biste izbegli nepotrebno zadržavanje na ulazima. Dodatni razlog za štampanje PDF ulaznica jeste i taj što se očitavanje PDF ulaznice može obaviti isključivo iz originalnog dokumenta na kome je barkod jasno vidljiv i adekvatne rezolucije, a ne na bazi fotografije ili print screen-a barkoda. Štampanjem ulaznice izbegavate mogućnost da Vam ulaz bude onemogućen ukoliko barkod ne može da se očita usled gore navedenih razloga.
REFUNDACIJA
23. Da li kupljene ulaznice mogu vratiti u slučaju da ne mogu prisustvovati nekom događaju?
Ulaznice nisu refundabilne bez obzira na razlog zbog kojeg nekom događaju ne možete prisustvovati, osim u slučaju otkazivanja tog događaja i u tom slučaju se vraća samo nominalna vrednost ulaznica.
24. U kom se slučaju ulaznice mogu vratiti-refundirati?
Vraćanje ulaznica i refundacija novca za iste je moguća samo i isključivo u slučaju otkazivanja događaja. Uslovi, dinamika i način refundacije novca će nakon odluke Organizatora događaja biti objavljeni na našem sajtu te se pre toga refundacija novca ne može izvršiti.
25. Da li se novac može refundirati ukoliko nemam fiskalni račun, u slučaju da je događaj otkazan?
Refundacija novca za otkazane događaje je moguća samo ako uz ulaznice koje se vraćaju dostavite i fiskalni račun. U skladu sa novim Zakonom o fiskalizaciji RS, nijedna refundacija nije moguća bez fiskalnog računa. Račun ne morate imati u papirnoj formi, dovoljno je da ga skenirate ili sačuvate kao fotografiju na svom telefonu i da mi na osnovu toga možemo izvršiti refundaciju i pozivanje na parametre iz Vašeg računa, u skadu sa zahtevima Zakona o fiskalizaciji RS.
26. Na koju vrednost se vrši refundacija novca od kupljenih ulaznica?
Refundacija novca se vrši na nominalnu vrednost ulaznica isključivo u slučaju otkazivanja događaja. Refundacija isključivo nominalne vrednosti ulaznica obavlja se iz razloga što je prilikom svake kupovine usluga Ticketline servisa izvršena i iskorišćena, bilo da ste ulaznice kupovali preko online servisa ili direktnom uplatom na račun ili na nekom od prodajnih mesta.
LIČNI PODACI
27. Zašto moram da Vam dam lični dokument na uvid ili šaljem na mejl fotografiju identifikacionog dokumenta prilikom kupovine ulaznica za sportske događaje?
Po članu 13 Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama RS: Organizator sportske priredbe dužan je da vodi evidenciju o prodatim ulaznicama, koja sadrži: ime i prezime, JMBG ili broj putne isprave (ako se radi o strancu) lica kojima se ulaznice prodaju. Organizator sportske priredbe dužan je da evidenciju odmah dostavi teritorijalno nadležnoj jedinici Ministarstva po mestu održavanja sportske priredbe, a najkasnije do završetka sportske priredbe, nakon čega je briše. Organizator sportske priredbe dužan je da dostavi nadležnoj organizacionoj jedinici Ministarstva po mestu održavanja sportske priredbe podatke o identitetu lica koja poseduju godišnje i druge povlašćene ulaznice, pre početka takmičenja i u slučaju nastupanja promene. Organizator je dužan da obezbedi da se ulaznice prodaju isključivo licima koja poseduju identifikacioni dokument (lična karta, putna isprava i dr.).
28. Zašto je potrebno slanje identifikacionog dokumenta na mejl pri online kupovini ili prilikom odabira da mi ulaznice dostavite na kućnu adresu?
Po članu 13 Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama RS: Organizator je dužan da obezbedi da se ulaznice prodaju isključivo licima koja poseduju identifikacioni dokument (lična karta, putna isprava i dr.). Ukoliko ulaznice kupujete online – PDF ulaznice ili online/uplate na račun – sa opcijom dostave neophodno je da nam pošaljete fotografiju obe strane lične karte ili fotografiju pasoša.
29. Da li pri kupovini ulaznica za pozorište/koncerte/sajmove moram da Vam dostavljam na uvid ili šaljem na mejl lični identifikacioni dokument?
Za kupovinu ulaznica za sve vrste događaja koji nisu sportske priredbe nije potrebno da nam dajete na uvid ili šaljete na mejl fotografiju identifikacionog dokumenta. Potrebno je samo da nam ostavite osnovne podatke: ime i prezime, broj telefona i email adresa, kako bismo Vas kontaktirali u slučaju da se događaj otkaže ili promeni datum njegovog održavanja.
PLAĆANJE IZ INOSTRANSTVA
30. Na koji način se ulaznice mogu platiti iz inostranstva?
Najbolji i najjednostavniji način jeste kupovina i plaćanje ulaznica online. Ulaznice možete kupiti i direktno platiti i iz inostranstva korišćenjem našeg online servisa, putem Vaše platne kartice. Platna kartica može biti kreditna ili debitna, privatna ili business, ali mora imati opciju izvršenja plaćanja putem interneta, što većina današnjih kartica već poseduje. Druga opcija: Potrebno je da uradite rezervaciju ulaznica, a zatim da nam pošaljete mejl na office@ticketline.rs ili pozovete naš call centar na +381 11 20 30 570 i zatražiti da vam dostavimo instrukcije za ino plaćanje i da u skladu sa njima izvršite ino doznaku preko svoje poslovne banke, s tim da ste u tom slučaju obavezni platiti troškove korespodentskih banaka koje učestvuju u transferu Vašeg novca, konverzije valuta, sa Vašeg na naš račun. U slučaju da se radi o plaćanju od strane pravnog lica iz inostranstva procedura je ista. Prva napravite rezervaciju, a onda nam pošaljete mejl na office@ticketline.rs ili pozovete naš call centar na +381 11 20 30 570 i zatražiti da vam dostavimo instrukcije za ino plaćanje, s tim da je u slučaju pravnih lica iz inostranstva potrebno naglasiti da se radi o pravnom licu i dostaviti nam podatke o kompaniji kako bi Vam bio poslat ino predračun na osnovu koga izvršavate plaćanje iz inostranstva.
REZERVACIJE
31. Zašto ne mogu kupiti više od 4 ulaznice?
Po članu 13 Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama RS: Organizator je dužan da obezbedi da se jednom licu ne može prodati više od ukupno četiri ulaznice nezavisno od načina prodaje.
32. Da li rezervacija koju sam napravio u subotu važi do ponedeljka jer vam sva prodajna mesta ne rade nedeljom?
Bez obzira što neka naša prodajna mesta rade nedeljom sistemski je definisano da je nedelja neradni dan, te samim tim sve rezervacije napravljene u subotu važe do prvog sledećeg radnog dana, osim u slučaju da se događaj održava pre isteka roka važenja rezervacije. Ovo pravilo ne važi za pokušaje online kupovine bilo da ste odabrali PDF ili regular ulaznice. Ukoliko prilikom online kupovine odaberete opciju PDF ili regular ulaznica, ali ne završite transakciju do kraja iz bilo kog razloga, plaćanje bude neuspešno ili ne platite ulaznice, ta porudžbina će biti sistemski stornirana, a samim tim mesta će biti oslobođena i puštena u slobodnu prodaju. Kada su u pitanju online kupovine sa opcijom PDF ili regular ulaznica, rezervacija ne postoji, već samo uspešan odabir mesta koja se drže zauzeta do momenta izvršenja plaćanja, ali sa obavezom zadržavanja ne dužom od 30 minuta.
33. Da li neko drugi može da preuzme moju rezervaciju ili moje plaćene ulaznice?
Moguće je ukoliko nam na mejl office@ticketline.rs pošaljete saglasnost da neka druga osoba može preuzeti Vaše rezervisane ili plaćene ulaznice. Saglasnost se mora poslati sa mejl adrese na koju Vam je poslata rezervacija iz našeg sistema, a sve u cilju sprečavanja eventualnih zloupotreba
34. Da li mogu da produžim svoju rezervaciju?
Rezervacija važi 24h i nije je moguće produžiti.
RAZNO
35. Izgubio sam sezonsku ulaznicu, da li mogu dobiti novu-duplikat?
Moguće je. Potrebno je da dođete na naše prodajno mesto TC Novi Mercator kako biste podneli zahtev za reizdavanje sezonske ulaznice. Troškove reizdavanja plaćate prilikom podnošenja zahteva za reizdavanje. Iz tehničkih razloga reizdavanje sezonskih ulaznica nije moguće 48 sati pre odigravanja bilo koje od utakmica u toku jednog prvenstva.
36. Da li mogu da zamenim ulaznicu za drugi događaj?
Ulaznice od jednog događaja nije moguće menjati za drugi događaj.
37. Da li mogu kupiti ulaznicu sa fotografijom lične karte roditelja, a nemam 16 god?
Bez prisustva punoletnog lica ne možete kupiti ulaznicu ukoliko ste mlađi od 16 godina. Shodno Zakonu o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama RS lica mlađa od 16 godina ne mogu sama kupiti ulaznicu niti biti na sportskoj manifestaciji bez punoletnog pratioca.
38. Šta mogu da uradim u slučaju da izgubim dnevnu ulaznicu?
Nažalost, ne postoji opcija izdavanja duplikata dnevnih ulaznica.
39. Koliko se dugo čeka isporuka ulaznica/kartica u slučaju odabira opcije dostave ulaznica/kartica na kućnu adresu?
Vreme dostave zavisi od više faktora. Prvo je potrebno utvrditi da li su svi uslovi za slanje ulaznica na dostavu ispunjeni jer se proces dostave može započeti tek nakon kompletiranja svih neophodnih podataka. Takođe, dostava zavisi od načina poslovanja i pravila kurirske službe preko koje se vrši dostava. Standardno vreme dostave je od tri do deset radnih dana. Ukoliko je veliki broj zahteva molimo Vas za strpljenje. Ulaznice/kartice će Vam svakako biti dostavljene pre događaja za koji ste ih kupili.
Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje ili Vam nije jasno napisano?
Kontaktirajte nas na broj telefona 011/2030-570 ili u pisanoj formi na mejl office@ticketline.rs